2012. május 8., kedd

Bridget Jones naplója 1-2 - Bridget Jones's Diary 1-2

Bridget Jones naplója (2001) - Bridget Jones's Diary


Bridget a harmincas éveiben jár, de még nem házas és gyereke sincs. Cigizik, és kövérnek tartja magát. Bele van zúgva főnökébe, Daniel Cleverbe. Az anyjánál tartott karácsonyi partin megismeri Mark Darcyt, aki elvált és feleségét Daniel csábította el tőle. Később összejön a főnökével, Daniellel majd a szakításuk után felmond, és egy tv csatornánál kezd dolgozni.

Megnézem Online:
CD1 CD2

Bridget Jones: Mindjárt megőrülök! (2004) - Bridget Jones: The Edge of Reason

Amikor utoljára találkoztunk Bridget Jonesszal, éppen megtalálta a boldogságot. Mostani történetünk kezdetén immár hat isteni hete a tökéletes álompasi, Mark Darcy barátnõje, és még álmodni sem tudna szebb időszakot az életében. Vagy mégsem így van?

10 megjegyzés:

  1. Ha már egy oldalon ezt a ... linket lehet megtalálni ami megáll a felénél megnézhetnék a feltöltők, hogy ne a sz@r linket másolják be mindenhova.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hm... Tény és való, hogy nem szoktunk minden filmet végig nézni. Egyrészt azért, mert én speciel nem bírok bizonyos műfajokat, másrészt azért, mert fizikai lehetetlenség. Ha felkerül pl. 20 film egy nap, 1.5 órával számolva, az már eleve 30 óra. Ráadásul emellett ugye még ezer dolga van az embernek: munka, család, stb.
      Ezért kell a TI segítségetek! Ha gond van valamelyik filmmel, tessék azt jelezni felénk, és mi igyekszünk megoldani a dolgot.

      Törlés
  2. Megnyugtató hogy itt az adminok legalább figyelnek a hozzászólásokra.
    A BJ naplója 2-nél a film 1óra 1-2 perc körül megáll és nem tölt tovább. Gondolom az előttem szóló ezt szerette volna közölni..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az volt vele a gond, de azóta újra feltöltöttem. Most beletekertem, nekem végig lejátsza mind a két filmet. Ha baj van, akkor szerintem nálad lehet valami gond.

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Megnéztem, nálam még mindig működik mindkettő. Ha nem játssza le, tessék feltenni a szükséges progikat! A sorozatos oldalunkon van egy lista, hogy mi kell a lejátszáshoz, nemsokára ide is kiteszem.

      Törlés
  4. Áhhh,annyira örülök,h valahol fent van..:D Imádom ezt az oldalt :D

    VálaszTörlés
  5. Köszi, hogy feltettétek. Nagyon jó az oldal!

    VálaszTörlés
  6. Annyia köszi ezeket a feltöltéseket!! Imádom ezt a filmet.
    Kb egymilliószor megnéztem már ,de biztos hogy még ugyanennyiszer fogom! :-)

    VálaszTörlés